Sreda 4. 11. 2020 – PARADIŽNIKOVA JUHA Z GOVEJO TAGLIATO

9,50  z vključenim DDV

Paradižnik je sestavni del mediteranske prehrane, ki velja za enega izmed bolj zdravih načinov prehranjevanja. Pridih Mediterana smo v juhi dodatno poudarili z dodatkom mediteranskih začimb in zelenjave. Paradižnik je hranilno bogato živilo, ki ima na naše zdravje veliko pozitivnih učinkov. Poznano je, da ima zaščitni učinek pred razvojem arterioskleroze, osteoporoze, deluje protivnetno in nas ščiti pred razvojem nekaterih oblik raka. Predvsem veliko zaščitno vlogo pripisujejo likopenu, ki se boljše absorbira, če je živilo toplotno obdelano in so dodane maščobe. Kot škrobno živilo je juhi dodan basmati riž, ki se s svojo značilno aromo, odlično poda zraven paradižnika. Ker je riž lahko prebavljivo živilo je primeren za vse, ki jih pestijo želodčne težave ali imajo težave s preobčutljivostjo na gluten. Goveja tagliata bo v obroku poskrbela za sočnost, aromatičnost in jed obogatila s cinkom in beljakovinami.

Opis

Energijska in hranilna vrednost juhe (na porcijo):

Energija/Hranilo Vrednost

(na porcijo**)

% RDA*

(na porcijo)

Energijska vrednost (kcal) 579 29
Ogljikovi hidrati (g) 80 32
Vlaknine (g) 8,5 28
Beljakovine (g) 30 40
Maščobe (g) 15 20
Magnezij (mg) 123 35
Vitamin C (mg) 64 64
Cink (mg) 5,7 60
Železo (mg) 5 49
Kalcij (mg) 94 9

*Preračunano za priporočen dnevni vnos za odraslo osebo na dan (8400 kJ/2000 kcal).

**Porcija je celotna jed (juha, zelenjava, škrobnata priloga in meso)