Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine DOBROJE (spletna trgovina DOBROJE.SI) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine DOBROJE, ki jo upravlja DELICIJE D.O.O, POLJANSKI NASIP 2, 1000 LJUBLJANA (v nadaljevanju: ponudnik), pravice in obveznosti ponudnika in obiskovalcev spletne trgovine DOBROJE ter uporabnikov, ki izvedejo nakup (v nadaljevanju: kupec).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine DOBROJE, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Vsebine, ki so dostopne uporabnikom te spletne strani, so varovane kot avtorska dela v skladu z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (Ur. l. RS, 21/1995 in spr.) in drugimi veljavnimi predpisi. Imetnik avtorskih in morebitnih drugih pravic na navedenih avtorskih delih je ponudnik. Brez izrecnega pisnega dovoljenja podjetja ponudnika ni dovoljeno nikakršno reproduciranje, distribuiranje, prenašanje, predvajanje, prikazovanje ali drugačna javna priobčitev avtorskih del na tej spletni strani.

Podatki o ponudniku:

DELICIJE D.O.O.
POLJANSKI NASIP 2, 1000 LJUBLJANA
Matična številka: 3453944000
Davčna številka: SI31844693
Zakoniti zastopnik: Urban Demšar, direktor
DDV zavezanec: DA
IBAN: IBAN SI56 0310 0100 2224 082

Družba je vpisana pri Okrožnem sodišču v Ljubljani.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da so kupcu že pred nakupom dostopne naslednje informacije:

  • identiteta podjetja (ime in sedež ponudnika);
  • kontaktni podatki, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom;
  • opis in podrobnosti izdelka;
  • jasno in nedvoumno označene cene ter razvidno prikazane, ali že vsebujejo davke in stroške dostave;
  • možni načini plačila;
  • časovna veljavnost ponudbe;
  • pogoji dostave/osebnega prevzema (stroški, način in rok dostave/osebnega prevzema).

Prijava/registracija

Za naročilo je obvezna prijava.
Kupec mora pri naročilu izpolniti podatke, ki so obvezni za oddajo spletnega naročila.

Naročilo

V spletni trgovini DOBROJE je naročanje možno vse delavne dni v tednu.

Naročila za dostavo sprejemamo do 17. ure za dostavo naslednji dan.

Pri naročilu dostave na želeno lokacijo obvezno izberite datum in časovno okno  dostave:

  • z redno dostavo: od ponedeljka do petka med 11. in 14. uro. Stroški dostave znotraj poštnih številk 1000 in 1001 znašajo 3,5 EUR, za kraje izven teh poštnih številk (podrobnejši seznam glejte pod poglavjem Dostava) pa pošljite povpraševanje na info@dobroje.si.

Ko ponudnik prejme kupčevo naročilo, kupec prejme obvestilo o prejetju naročila. Po prejetju plačila ponudnik pripravi blago za dostavo/osebni prevzem. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik pošlje potrditev naročila.

Cene

Vse cene veljajo za spletno trgovino, vsebujejo DDV (hrana: 9,5 % DDV).

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila. Veljavna je tista cena, ki je objavljena v trenutku oddaje naročila. Cene so enake ne glede na vrsto plačila.

Zaradi narave poslovanja si ponudnik prizadeva ažurno spreminjati podatke o izdelkih. Kljub prizadevanju za objavo ažurnih in točnih podatkov v spletni trgovini DOBROJE se lahko zgodi, da je podatek v opisu napačen. V tem primeru ali če se podatek spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil dostop do nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možno rešitev.

Teža

Pri teži izdelkov/paketov lahko pride do manjšega odstopanja. Ponudnik bo po svojih močeh skrbel, da bo teža v večini ustrezala zapisani.

Fotografije in opisi

Vse objavljene fotografije v spletni trgovini DOBROJE so avtorske.

Izdelki se lahko preoblikujejo, spremenijo se lahko količina, embalaža, etiketa ipd. Barvni odtenki, videz in embalaža lahko odstopajo od dejanskega stanja, kar ni razlog za reklamacijo. Ponudnik ne sprejema odgovornosti za morebitne razlike v videzu izdelkov na fotografijah in izdelkov v realnem stanju.
Opisi izdelkov so pripravljeni tako, da so čim bolj nedvoumni in jasno poudarjajo lastnosti izdelkov. Za pravopisne napake ne sprejemamo odgovornosti.

Za dodatno pojasnilo o lastnostih izdelka pišite na info@dobroje.si.

Način plačila

Spletna trgovina DOBROJE omogoča naslednje brezstično plačevanje:

  • Plačilo po predračunu (TRR) z nakazilom na račun podjetja DELICIJE d.o.o – namenjeno je predvsem pravnim osebam. Kupec prejme predračun na navedeni elektronski naslov. Kupec mora plačilne obveznosti poravnati z nakazilom na naš transakcijski račun, najpozneje 48 ur pred dostavo. Vse do prejema potrdila plačila bo naročilo zadržano. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave in nato v odpremo. Pri tem načinu plačila se lahko proces dostave podaljša, za kar podjetje DELICIJE d.o.o. ne odgovarja.
  • Plačilo s plačilno kartico (MasterCard, American Express, Visa) prek spletnega plačilnega vmesnika (preusmeritev na varno plačilo) – namenjeno je predvsem fizičnim osebam.

Dostava je možna le na podlagi prejetega plačila. Priporočamo uporabo plačilnih kartic, saj bo tako obdelava vašega naročila veliko hitrejša.

Izdaja računa

DELICIJE d.o.o. po dostavi kupcu pošlje račun, in sicer v formatu PDF na elektronski naslov kupca.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Pozneje podanih ugovorov zoper pravilnost izdanih računov ne upoštevamo.

Dostava

Zaradi zagotavljanja vrhunske kakovosti in optimizacije dostave izvajamo samo s partnersko logistično službo. Dostava hrane je mogoča le za spodaj navedene kraje.

Ljubljana z okolico

  • 1000 Ljubljana
  • 1001 Ljubljana – P. P.
  • 1210 Ljubljana Šentvid
  • 1211 Ljubljana Šmartno
  • 1215 Medvode
  • 1216 Smlednik
  • 1217 Vodice
  • 1218 Komenda
  • 1230 Domžale
  • 1231 Ljubljana Črnuče
  • 1233 Dob
  • 1234 Mengeš
  • 1235 Radomlje
  • 1236 Trzin
  • 1260 Ljubljana Polje
  • 1261 Ljubljana Dobrunje
  • 1262 Dol pri Ljubljani
  • 1290 Grosuplje
  • 1291 Škofljica1292 Ig
  • 1351 Brezovica pri Ljubljani
  • 1356 Dobrova
  • 1357 Notranje Gorice
  • 1358 Log pri Brezovici
  • 1360 Vrhnika
  • 1370 Logatec

DELICIJE  d.o.o. ob dostavi hrane na želeno lokacijo zagotavlja varnost živil po sistemu HACCAP.
Osebni prevzem ni možen.

Odstop od nakupa, vračilo kupnine

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od naročila. Kupec lahko blago vrne na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@dobroje.si.

Blago je treba vrniti ponudniku najpozneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vrnjeno blago mora kupec vrniti nepoškodovano, originalno zapakirano in v nespremenjeni količini podjetju DELICIJE d.o.o. Stroške vračila blaga plača kupec.

Če kupec odstopi od naročila, ponudnik po prejemu blaga in pregledu, da je blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, kupcu vrne vsa izvedena plačila. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najpozneje pa v roku 15 dni po prejemu sporočila o odstopu in vračilu blaga.
Kupec naj ob vračilu blaga priloži račun za blago, osebne podatke ter transakcijski račun, kamor se bo kupnina vrnila.

V skladu s 3. točko 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov kupec nima pravice do odstopa od pogodbe (nakupa), če gre za izdelek, ki je hitro pokvarljiv ali mu hitro preteče rok uporabe.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina DOBROJE si pridružuje pravico, da zavrne naročilo, ki ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti.

Reklamacije

Prizadevamo si za zadovoljstvo naših strank, zato kupcu, če je prejel blago, ki ne ustreza njegovim željam ali potrebam, to nadomestimo z drugim ali mu na željo vrnemo denar.

Možnost vračila ne velja, če je bila originalna embalaža ali blago uporabljeno.

Če je paket, v katerem je kupec prejel naročeno blago, fizično poškodovan, če v njem manjka del naročila ali kaže znake odprtja, mora kupec sporočiti reklamacijo na in elektronski naslov info@dobroje.si. Skupaj z našim pogodbenim partnerjem bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Varnost spletne trgovine

Ponudnik zagotavlja ustrezna tehnološka sredstva in varnostno-zaščitne sisteme, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

Varovanje podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju osebnih podatkov v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni prek spletne trgovine DOBROJE, bodo uporabljeni za potrebe izvedbe naročila in dostave ter pošiljanje ponudb, informativnih gradiv, računov in druge dokumentacije. Uporabnikovi podatki ne bodo posredovani tretji osebi.

Podatke kupca potrebujemo za nemoten proces izvedbe naročila in morebitnih obvestilih o naročilu.
Za izvedbo nakupa v spletni trgovini Jezeršek potrebujemo naslednje podatke:

  • ime
  • priimek
  • telefon
  • elektronski naslov
  • naslov
  • kraj
  • poštna številka

Sistem spletne trgovine lahko samodejno zbira še nekatere druge podatke o strojni in programski opremi kupčevega računalnika, npr. naslov IP, vrsto brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslove spletnih strani, ki jih je kupec obiskal v spletni trgovini DOBROJE. Ponudnik te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine DOBROJE in za njeno optimizacijo. Kupec se z uporabo spletne trgovine DOBROJE s tem strinja.

Z oddajo naročila v spletni trgovini DOBROJE se kupec zaveže, da se strinja z vsemi določbami, navedenimi v splošnih pogojih uporabe spletnega mesta DOBROJE.

Komunikacija

DELICIJE d.o.o. bo s kupcem stopil v stik prek komunikacijskih sredstev na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Pritožbe in spori

Ponudnik si prizadeva vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in reševanja morebitnih sporov. Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov.

Kupec lahko pritožbo odda na elektronski naslov info@dobroje.si  Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Spletna trgovina si pridružuje pravico do sprememb splošnih pogojev poslovanja.

 

Pogoji veljajo od 2.11.2020.

DOBRO JE, SKRBNO PRIPRAVLJENO ZA VAS.

Delicije d.o.o.